Proffs på gokart!

Då är man hemma från en fullspeckad dag vid gokarten. Luktar bensin från topp till tå och mår illa (lyckad som man är så mår jag illa av bensindoft+disel). Men roligt var det! 
Tyvärr blev det bara några få foton med videokameran eftersom kameran dog direkt när jag satte på den... -.-
Kan inte låva att de kommer upp så snabbt, vet inte hur videokameror fungerar. :S 
 
I Sverige är det 18 års gräns på "vanlig" gokart men det var meningen från görjan att jag skulle åka "julior"-gokartbanan med en lite mindre gokart, men det trodde inte sina ögon när de fick reda på att jag var 12 och var så lång. (trodde jag var 16), så yngst på banan åkte jag! Haha ganska stolt för att vara första gången, pappa åkte bara förbi mig 2 ggr samt att jag åkte förbi min "extramamma" 3 ggr. *stolt* 
 
Det var riktigt kul! För en gångs skull är jag glad över att vara lång, de där "julior"-gokarts bilarna var så himla små, och de gick typ i 30 km/h. (Vanliga går... ehm... mycket snabbare...!) O.o
Var så himla kul, ska lungt gör om det. För att vara yngst på banan någonsin är jag ganska stolt över mig själv. ^.^
Nu är en av alla mina saker på listan-på-saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör avklarat. B)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback