Märke 2 - 17 Januari 2013

Om ni såg min lilla halvt misslyckade vlogg så vet ni redan, men i Tisdags, så var man lite på YOLO humör och anmälde sig till Ryttarmärke 2 (Märke 2, DRESSYR) efter flera tjat från bl. a finaste Jojo.
Of course, att bara anmäla sig till en liten tävling är ju inte så YOLO. Men att anmäla sig till en tävling UTAN ATT KUNNA PROGRAMMET är Y.O.L.O
Kunde det förra terminen, men eftersom jag har halvt minnesförlust hela tiden så glömmer jag bort sådant efter ett tag...
Så jag tog upp min mobil på en 10 min rast och sökte upp "Märke 2" på Google och red det några gånger i kapprummet precis innan vi började, i en smock av människor... Lyckad
Den 27 smäller det, målet är att bli placeras, önska mig lycka till, det behöver jag STORT. Haha

Mobba inte bilden, random bild från förra klubbtävlingen i märkesdressyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback