Fredag 4 Januari 2012

Då är man hemma då, i kalla Sverige. Blev ingen superuppdatering igår och idag på grund av att jag hade fullt upp at packa, flyget och att komma i ordning hemma. Känns så himla overkligt att vara hemma! Det känns så overkligt att jag sitter bredvid Maria och spelar Hay Day och håller på med datorn. Är också så himla glad att få träffa alla. Fast jag saknar pappa och inte kommer stygn träffa honom förns i Påsk.
Då kommer Maria att följa med mig, pappa, brorsan och min extramamma till landstället i skärgårn. Chilligt :P

Har gjort ett 13 min video där ni får se 13 min med Maria och mig en vanlig Fredag kväll. Haha helt sjukt, det var meningen från början att vi skulle "prata" om vad som hänt i Jul/Nyår ich visa vad är nytt bl. a... Men flummiga som vi är fungerade det inte HELT som vi planerade... ^.^

Blir troligtvis en till video gjord imorgon, eventuellt. ;) Får se :D

Sen, till det stora ögonblicket... Jag har fått min kamera nu!! Woopa! Har som sagt premiärfilmar den och är så himla nöjd med den. Allt är ett snäpp bättre än pappas (positivt), så det blir nästan som en chock så bra den var. Fick också en ny kameraväska, mm. Men mer om det imorgon. Då jag ska visa lite snabbt vad jag fick/har till kameran (no lifer).


Kommentarer
Evelina säger:

Vilken kamera blev det? Och vilken kamera har din pappa? :)

2013-01-05 | 17:56:01
Bloggadress: http://evelinahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback