9 Januari 2013

Nu har Maria gått och jag sitter ännu en gång i min säng och halvsover och har inget liv. Har för en gångs skull hittat min USB- kabel till min kamera och håller på att överföra ca 800 bilder samt videos. Har gjort en liten vlogg som kommer ut senare tillsammans med Maria, har blivit s en tradition nu att varje gång hon kommer blir det en liten video på köpet. Om ni vill så kan ni kolla på fler videos på VideofyMe där jag heter @lundbergs.

När jag och Maria var som flummigast så tog vi en mängd bilder och fick några bilder att bli riktigt läbbiga.
Bl. a denna, så sjukt läskig!


Kommentarer
trisiaa säger:

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare? samt en ny och personlig HEADER?

Var då med i veckans bloggtävling! 4 vinnare dras på onsdag! Tävlingen hittar du på min blogg, kram på dig :D

2013-01-11 | 10:53:08
Bloggadress: http://nattstad.se/trisiaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback