14 Januari 2013

Då har man precis vaknat. Ingen skola för mig idag då. Jag vaknade imorse halv 8 för att göra i årdning mig i skolan, men när jag inser att mina halvmantlat är stora som fotbollar, jag var svårt att andas och har ont i huvudet så inser jag att med den hälsan jag har är det ingen idé att gå till skolan.
Jag åt frukost mm. för att se om det kanske avtar lite (alla brukar väll vara lite rostiga när man precis vaknat...?) men det gjorde det inte.
Vill inte heller smitta ner några andra och om jag kanske vilar idag kanske jag kan gå till skolan imorgon, då vi ska göra sushi på hemkunskapen och jag rider sedan efter skolan.

Aja, så that is my story, nu ligger jag här i sängen och mår dåligt, hela mitt huvud dunkar och jag kan knappt andas. Bra början på veckan mår jag säga! *host*
Det kanske kommer upp några gamla videos idag, om jag orkar kravla mig fram till min dator... :S


Kommentarer
Emma Lannebrink säger:

Bloglovinbyte? :)

2013-01-14 | 20:08:53
Bloggadress: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback