Sleepover med Tove, Faiza och Amy ❤

 

                          

                                                                      Hej

Ska snart gå in på lektion igen, ska ha Engelska, sedan SO då jag ska redovisa min och min grupps vulkan. -.- seg dag... Men sen sticker jag hem, städar och packar lite. Sen bär det av till Tove. Kommer bli en grym kväll. Ska testa nagellack till en NO projek, komedifilmsmaraton mm. Uppdaterat mer sen. Ps. Red igår på Musse och vi övade på att rida utan stigbyglar. Gick bra, lite het i avsaktningen från gallopp på volter men annars ok. :D puss på honom <3

 


Kommentarer
Julia säger:

Fin bild!:))

2012-11-23 | 12:23:25
Bloggadress: http://Juliacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback