3 November 2012

Hej!
 
 
Får skriva lite snabbt nu då har en liten kusin bakom mej som vill "spela" på datorn.
Har vart ganska tråkigt på sistånde på min blogg, har inte vart någonting intressankt det jag skriver. SKa göra en hel makeover på bloggen! Kommer inte direkt göra någon supercool och proffsig header mn huvodsaken är nog säkert att jag ara byter. XP
Ska börja skriva lite mer intresanta saker, bloggen ska liksom kännas samlad, ist för att ena dagen skriver jag inte, andra dagen skriver jag lite hur jag mår och tredje dagen skriver jag att jag snart ska lägga upp någon bild, fast inte det blir någon! :( Så jag ska ändra det nu,m och göra så att läsarna på boggen längtar tills nästa inlägg kommer ut eler blir fundersamma och vill komma tillbax till bloggen senare för att de undrar "undra vad hon skrivit nu då?".
Ändring på det nu! Roligare bilder, intressanta saker och jagf ska sätta upp mål inför bloggen! Det ska ske!
Vi gör lite girl power yaow! :D Kommer cokså bli en förbätttring då jag köper min system kamera, blir lite som en fotoblogg då + vardag + stallet mm.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Fanny säger:

Ska du köpa system?! Vilken? :D

2012-11-03 | 19:41:35
Bloggadress: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback