25 November 2012

Hej! 
 
Ska ta upp några saker som har hänt i mitt liv den här veckan, både hiss och diss
 
 
1. Diss  Har vart stallvärd från 11 till halv 2 med bara små nybörare att ta hand om, I världens kallaste väder utan snö...
2. Hiss  Nu har jag och Joanna (den andra skötaren på Brolle) satt upp ulpyntet - Hon om när jag var i klbbis och åt mat och vi satte ihop alla grejer, julgranskulor, gilanger, glitter och storaa knäckebröd. Sen väntade vi på att gruppen som skulle rida skulle gå in så vi unde fixa iårdning och sätta upp pyntet. Blev super, hopas bara att inte Brolle äter upp knäckebrödet.^.^
3. Diss Vi tänkte åka till Pålle ch Mimmi, en secound hnad butik för ridgrejjer men det blev så sent så vi åkte aldrig. :(
4. Hiss Jag och Ellen stack ist hem till mig (ff) och har det chill. Vi har ju inte hängt på ett tag så det blir nice. (hon bor på Ekerö)
5. Diss  Mamma glömde plånboken iår när vi skulle till Hööks hemma, så vi tittade bara på saker.
6. Hiss  Vi beställde sakerna vi kollade på, på Hööks.se. De kommer om ca en vecka! :D 
Jag säger inte vad det är ni får se när det kommer... :3
 
 
 

Kommentarer
Fanny säger:

Har ni redan, brolle är väll först med pynt? :p

2012-11-25 | 18:40:29
Bloggadress: http://fanys.blogg.se
Julia säger:

SÅ himla fint pyntet blev! :)

Svar: Åh man tackar! :D Ditt med!
Alma

2012-11-27 | 12:30:20
Bloggadress: http://Juliacarlsson.blogg.se
Julia säger:

Tack! ^_^ :-*

2013-01-08 | 09:24:10
Bloggadress: http://Juliacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback