2 November 2012

Seg dag idag, vaknade, städa, packade och åt lunch sedan bar det väg till Stockholm! På vägen passerade vi Vällingby och vi passade på att byta abonomang till mej. Har blivit så himla rörigt med allt. Har bytt nr två ggr den senaste veckan och kommer byta en gång till (?) om en vecka drygt igen. Är en lång historia men kan försöka att förklara (vilket jag är måttligt dålig på). Först hade jag det första numret, som jag haft i ett år nu. Mamma vill byta abonomang till mej, och pappa är betecknad på mitt gamla nr, så han måste stänga av mitt abonomang den första november annars kostar det en extra onödig månad för mej annars, så då får jag ett abonomang av pappa som jag har fram tills jag får mitt nya (där fick jg också ett nytt nr) och sedan fick jag ett abonomang av mamma idag med ett nytt nr. Men jag vill ju ha det nr jag hade förr, som jag haft annars i drygt ett år så då ska vi fixa det numret till mitt nuvarande abonomang om en vecka! :) haha jag gissar på att ingen förstår vad jag snackar om men men...

Sen efter Vällingby åker vi till T-Centralen och jag får ensam åka buss ner till Jönköping och möter Farmor och farfar där tsm med min bror som vart där sen ons :D
Har det chill nu, ska lägga mej snart, funderar på att byta header höhö
Någon som såg på X-Factor? Missade det :(
// Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback