Vad går jag i för klass igentligen???

Hej!

Ledsen för att jag inte kunnat blogga!! ❤
Satte på nytt skydd för skärmen på min mobil och man behövde vänta i 12 timmar innan man fick använda mobilen igen! ;)
För er som har följt bloggen en längre period vet ju att min dator kan inte anslutas till internet (den jag har i sverige) så jag får blogga på mobilen och har gjort det ett tag nu... Om jag har tur så kan jag blogga på en vanlig dator men min naturliga bloggväg är mobilen! Haha... Nu tror ni säkert: Åh nej kommer hon få blogga på mobilen för evigt!!?? Svar: åh nej bara för tillfället ❤
Har vart i stallet efter den helt naturliga skoldagen. I skolan börjat vi i klassen snacks om att vi ska sjunga på skolavslutningen för "föräldrarna"
Jag: *himlar med ögonen och suckar* haha det gick inte SÅ bra... Höhö
Vi kom aldrig på någon låt tsm ist så lyssnade vi på massor med oseriösa låtar (vår lärare var med och vi gjorde det i helklass OMG) haha det var ju nästan som ett skämt nästan!

Kom till stallet kl halv 4 typ och ja... Var en helt normal dag i stallet! Mötte Charlotte på bussen på vägen sot och hon hade ett par kompisar med dig... ;D
Jag, Vickis, Thea och Anna var ute på ängen och hade skoj! Fick träffa mun älskade Brolle igen! Älskar honom ❤
Kommer nog lägga mig tidigt idag så...
// Natti ❤ kram Alma

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback