Mums-mums och paket!

Hej alla små sötisar som sitter och läser detta inlägg!!
Just nu sitter jag på golvet och chillar!!! (jag vet det låter konstigt)
Idag har jag haft en superdag!
Jag mötte Thea och Julia vid Vällingby. Vi hade bestämt att vi skulle köpa en prisent till vår stallkompis Elise som "firade" sin födelsedag i stallet. (hon fyllde år i fredags)
Vi letade och letade efter någon jäkla prisent, men det är något konstigt med Elise.... Haha ni kommer snart att fatta:
• Hon gillar inte rosa, över huvud taget något som har rosa i nyans.
• Hon har inte hål i öronen
• Hon har typ alla böcker i hela universum, och de hon inte har kostar ca 200 kr... (jag hade 100 och Julia typ 30 och Thea 60...)
• Hon ogillar glitter
Ja... Ni fattar vad svårt det var att hitta en prisent!!!! O.o
Tillslut gick vi in på Lagerhaus för att vi hade en ide om att hon gillade doftljus och att baka... Och tänka sig!
Vi köpte en cupcake-doftljus, strössel och muffins-formar!!!
Jag blev så förtjust i doftljuset så jag köpte ett till mig med!! ;D
I stallet skötte jag Brolle och var med kompisarna!!
Vi firade Elise födelsedag och åt Tiger-kaka och Elise öppnade våran prisse och Sofia som hade köpt kak-suddgummi och något smyckesgrej...
Vi hade skoj och fjorde massor med saker bl. a så gick alla (utom Elise) ut i skogen och hade skojj!!!
Har hittills haft en underbar dag!!!
// Kramiizzar Almiizzen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback