Sängliggande

Jag vaknade idag kl 06.20 och kunde inte såva. Mådde dåligt, hade ont i halsen, och i nacken, vimmelkantig och ont i magen. Jag förstod som snarast att jag skulle få vara hemma ifrån plugget idag. Nu kanske de flästa tänker att det är "kul" att skippa skolan men för mig så skulle jag häller vara i skolan än hemma just nu, så illa som jag mår.
Det är svårt att förklara hur jag mår... Hoppas att ni förstår.
Just nu ligger jag i soffan och pluggar till ett NO-prov (Astronomi) som vi ska ha imårgon. Jag hoppas att jag blir frisk innan det så att jag kan göraprovet. Vill hällst inte göra det senare för då måste jag göra det någon annan NO lektion så att jag missar massa då... Fattar ni poängen?
Hoppas att jag blir frisk...
// många kramar från en sjuk Alma <3

Kommentarer
alma säger:

Om ni undrar ska det stå "flästa" ist för fläsk... Det var iPadens fel!!

2012-03-21 | 21:56:14
Bloggadress: http://allie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback