Ledsen!

Jag är skitledsen för att jag inte har blogat på länge! :(
Jag har liksom inte fått någon data att blogga på...
För ni som undrar så, när jag kom hem så firade vi min födelsedag och Charlotte (som är min kompis och syster till min lotsaslillebror) och hennes mamma...
Vi åt en marängtårta som var jättegod!! Jag fick två st pianoböcker och ett presentkort på 1000 kr på H&M och någon planteringsgrej!! :)
Jag har varit i skolan hela veckan så det är inte så mutat säga...
Red i Torsdags, Jag fick Brolle Jr!!! Jippie!
Brolle var inte sig lik och lektionen lika så! Linn (en i min ridgrupp) kastades av på Kelly som är en liten shettis och minst 2 st skenade typ... Eller vad ska man säga.... Med sina hästar. Brolle gjorde värsta tävlingsdressyrs movesen! Och gick nästan in i väggen... O.o
Thea hamnade på Powers hals men höll sig fast. :D
Sååå klart var det mkt mer som hände men men... ;)
Ska sticka till Dalarna men tror att jag kommer blogga då. Annars... Gör er redo för en bildbomb om hela helgen!
Nitar ju inte sett några foton från långt tbx och framåt så...
Bildbomb!!
Bild från när vi fikadepå en äng i Portugal!
Godaste fikan Ever....
Mm... Taco sista fredagen i Portugal...
Har tråkigt på flyget hem till Sweden
Tårtan som vi åt när vi firade mn födelsedag när vi kom hem ifrån Portugali Söndags!!
Jag på tisdagen  ska snart gå till skolan!
Mina lösnaglar som jag Designat och gjort själv!
Köpte ELLE magasin. Är premumenant nu! Skit bra tidning! Jag skulle värkligen föreslå denna tidning! 312 sidor! Har ännu inte läst klart den... Om ni undrar vart man kan hitta magasinet attköpa.... Våga fråga ;)
Inlägg om LadyGaga och hennes egna stil. Visste ni atthon har hjälpt till att designa några plagg till några av världens bästa stylist/klädesigner??
Jag idag: såvitt med vått hår så nu har jag världens vågigaste och snyggaste hår!! OMG! Men så klart.... Det försvinner nästa natt igen....
Tog bort lösnaglarna och målade mina naglar ist!! Jättesuddigt nu (jag vet) men om di undrar vad som är på är det text från en tidning!!! Skitcoolt! I verkligheten är texten på naglarna inte suddiga , det är bara min bajs kamera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback