Läxorna är bara livet!

Sitter och gör läxorna just nu. Har tänkt på en sak... Läxor är ju lite bra. Om man inte hade läxor kanske man inte skulle vara så bra som man är idag. Det kanske låter lite dumt... Vad tycker ni? Är jag bara knäpp som tänker så eller har jag rätt?
Idag har jag vart i skolan hela dan och slutade jättesent. Hade kul med några vänner äfter åt på skolgården...
Jag hade PIANO kl 06.30 och fick skitmyclet läxa jag ska lära in. Klarade inte MA län så bra. Jag fattade inte så himla mkt... Hehe
Har en "nyhetsläxa" där man ska redovisa och återberätta en aktiv nyhet för klassen. Jag hittar ingen bra så jag börjar tänka: händer det inget i världen/Sverige??
Har ni några tips på nyhetsIdor!??? Isånnafall säg till! ;)
Kram kram.... Tror att jag ska fortsätta med läxan... // kramiizz Almizen! <3

Kommentarer
lillasyrrAn säger:

Sv;

Såklart jag kollar på din blogg!

Hur många besökare har du om dan? Kram❤

2012-03-12 | 20:55:55
Bloggadress: http://Http://mittlivsomlillasyrra.blogg.se
Alma säger:

Omkrin i genomsnitt 15 till 20 st... Dd?

2012-03-12 | 21:04:55
Bloggadress: http://allie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback