I do it for you

Sitter just nu vid mitt skrivbord. Ska hitta en nyhet (jag har inte hittat någon bra än) men det går inte bra. I tidningar är det lättare att hitta en nyhet än på webbsidorna. Det tycker jag är skit! Det är väll samma sak med tidningar och webben tycker jag. Men det är så, att det är svårare att hitta på en webbsida. Dåligt, om man är mig.
Tillbaka till det normala...
Jag och Ellen gick och hoppade studsmatta som jag berättade. Vi hade skicklig. Ellen berättade att hon inte hoppat studsmatta mer än ett år sedan och senaste gången hon gjorde det bröt hon armen. :( stackars...
Vi tog jättemånga bilder men mest med Ellens mobil och vi hann inte ladda över så de är kvar på Ellens. Men som tur är tog vi några med min mobil så som tur var har jag några bilder.
Ellen gick hem kl 6 så att jag var ensam rösten av tiden. Jag tittade på tv (bland annat) men jag hittade inte iPaden fröns nu så att jag har inte kunnat blogga innan... Hehe


This is my life my friend...

My little sweet world...

Baby goodbye...

Ellen it's for cute!
// Sweetheart Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback