Dalarna

Hej! Just nu sitter jag i min kusins Ebbas (hennes bloggkan ni se längre ner) säng i hennes rum och bloggar på henes dator.
Jag åkte till dalarna igår och kom hit ca kl 20 00. Vi åt världens godaste köttfärssås och spagetti som var skitgod!
Min momor fyller år idag så vi har firat henne och vi har ätit tårta och bullar m.m med min släkt... skitgott!
Äfter det följde jag med mina kusiner hem till de och jag tror att familj och co ska komma snart och vi ska fira ocg mysa tillsammans! <3 ska bli skithärligt!

Jag och Erik (min kusin som är jämnårig med mig) har tvättat deras bil som var skitsmutsig! Den blev jättebra! 
Vi sprutade vatten med en högtryckstvätt och haft vattenkrig med den! Gjorde skitont om den kom för nära!

Hoppas att ni har haft det braigt idag!! Det har iallafall jag haft!



Fick ntt smink ifrån Erik, Ebba, Gustav och deras familj! Mascara, ögonskugga, läppglans, rouge och en necessär! XD



Mormor och morfars hund Akita som ligger och halvsåver! Älskar henne! <3



Akitas bästa vän Fritte som de är hundvakt åt. Det roliga är att Frittes husse är min mammas bästis pappa! :)

Harre gott!
Kramizzar // Alma


Kommentarer
Corinne säger:

Fin blogg ALma! :)

2012-03-10 | 19:07:02
Bloggadress: http://correaa.devote.se
felicia säger:

snygg blogg söta bilder :3

2012-03-11 | 11:29:08
Bloggadress: http://kreativkid.blogg.se/
kristiniis en av örebros största bloggerska! säger:

HejHej, fin blogg du har! hoppas allt är bra med dig, kika gärna in hos mig och var med i en tävling där du har chans till att vinna en valfri lampa ifrån min välkända sponsor belysningsdesign!



Ps: Har du bloglovin? säg till så följer vi varran!



Ha det fint, kram kristiniis!

2012-04-11 | 10:16:17
Bloggadress: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback