Varsta dagen i mitt liv!

Jag tror jag dar!!!
 
Bloggar pa en Portugisisk dator sa jag har inte aao med prickar over. Jag ar fortfarande pa det har fritidset (tennisklubbens) och jag ar helt slut!
 
Vi var pa ett museum iag och vi blev guidade av en guid. Det daliga var att hon pratade bara Portugisiska och ingen Engelska sa jag fattade ingenting. Min bror var det varre om. Han som inte anns kan sa bra Engelskar! :(
Sa vi gick dar i hasorna och fattade igenting!
En grej som var lite knapp var att de gjorde sa HIMLA stor grej av en stor FRIGOLIT klump! Jag som inte fattade ett dugg, ja.... vad gjorde jag?? 
 
 
// Kram Alma

Kommentarer
Julia säger:

sv: Imorgon ska jag vara med en kompis o på kvällen ska vi kanske ut, själv då? :)

2012-06-29 | 02:27:17
Bloggadress: http://Juliayes.blogg.se
elsa:) säger:

ingen aning!:D

2012-07-01 | 01:29:02
Bloggadress: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback