PIZZA

Hej!
 
Nu har man skickat in Pizzorna i ugnen och väntar på att de ska bli klara. 
Jag gjorde en PIZZA med skinka, banan, ost, ananas och curry! Goooott!
Vad gillar ni för pizza?
 
Som ni säkert redan vet så har jag vart på stranden idag! :D Jag doppade mig aldrig men solade gjorde jag!
Glass blev det också, ingen strand utan glass. Jag tog en Magnum Temtation, jag fattar inte att den är så himla dyr.! Jag tyckte t. om att den inte var så HIMLA god som alla säger... hmmm
 
När jag kom hem så dushade jag och sedan läste jag bok i över 2 timmar och lyssnade på mysik medans. Tror faktiska att jag har lyssnat igenom HELA Beonces allbum nu.. heh
 
Lyssnar på musik just nu! Vad vorre livet utan musik? AAAAA!!!
Vad tycker ni om bildbomben innan? Ni som läst min blogg lite längre förstår att varje bild har ett litet minne i sig... 2012s minnesbok blev det !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback