Äntligen!

Nu äntligen så bloggar jag!

Jag har haft en bloggpaus i en vecka nu men nu är jag tillbaka!
Tanker från och med nu skriva minst 2 inlägg per dag och vara aktiv som sjutton!!
Jag har haft en grymm dag idag!
Följde med min bror till en picknick med klassen och åt fika!
Det var mysigt, men jag fick så himla ont i magen... Hmm...
Nu ska jag göra en liten förkortning över veckan som gått.
Måndag: Vanlig dag i skolan, var med Charlotte och hade det nice.
Tisdag: Jag köpte en klänning till skolavslutningen. En lite söt blå klänning med vita blommor på som jag köpt på H&M.
Onsdag: Nationaldag! Var i stallet och fet var terräng ritt. Jag tittade på den och chillade i stallet!
Sedan på kvällen så hade vi fest hemma och flera kom!
Torsdag: Orienteringsdag med klassen. Jag och min kompis var bästes vi blev diskade för att det bar något problem med sista kontrollen. :(
Efter så var i på grönan med klassen!! Aaaa!!! Jag åkte massor med saker och hade så himla kul!!!
Fredag: jag åkte till city och träffade Astrid och Elsa (mins vänner) och vi kollade på Snow white... Dan var asbra!! Charlotte såv över sedan och vi hade det chill.
Lördag: Stack till stallet med Charlotte, tyvärr fick hon gå hem tidigt. skötte Brolle mm.
Söndag: Var i stallet snabbt, jag åkte hem tidigt för att jag skulle hjälpa till att städa huset. Jag var så himla slapp så jag la mig tidigt.

Så här var min dag!!
// Kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback