Stallet här kommer jag!!!

Jag är ledsen för att jag inte skrivit något på länge mejl jag har inte haft tid :(
Om man gör en sammanfattning på det hela:
Torsdag: jag hade världens tråkigaste dag i skolan, vi hade en vikarie i syslöjden som hette Bibi som är knäpp i huvudet!! Men såklart stack jag direkt men Ellen och åkte buss till stallet. På väg dit trodde jag att jag trodde att jag skulle döööö för att det var så kallt! Jag red och fick Molina :(  hon var världens segaste häst!!! I galoppen så galopperade hon nästan förbi den före!! OMG!
Fredag: Jag åkte buss till Evelina och hennes medryttarhäst Gevia.
Hon köpte lösnaglar i Vällingby och fixade de i minst 3 timmar :/
P.g av det så tittade vi aldrig på film :( tråkigt :/
Lördag: jag var i stallet hela dagen och träffade alla gulliga söta vänner :)
Vi åt boss våra grannar och hade jättetrevligt. Vi tittade på melodifestivalen 2012. Jag hejade på hon som sjön 'salt and pepper ' men hon kom inte vidare :(
Söndag: var i stallet kl 10;30 och skulle hjälpa en tjej och leda henne :/ det var skitkallt och jag frös!! Hon klagade hela tiden på at hon frös om tårna sååå,.... Hon hade inte lärt sig att rida lätt så när vi travade studsade hon som en studsboll!! Hon sa; aj min snappa , hela tiden!! Hahahahahahahahahahahaaa!!!
Idag har jag åkt skridskor och jag gjorde illa knät men vi slutade kl 12!! :)
Igentlige ska vi sluta 15:15 ;)
Just nu sitter jag med ipaden och tittar på tv och bloggar. Jag fyller år om 15 dagar sååå.. OMG!!
Kramizzar//Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback