Min födelsedag!

Jag har glömt och berätta! Jag är 12 år nu!
Jag fyllde år den 21 feb.! Jag är såå himla ledsen attjag inte kunde blogga då!!
Jag fick världens bästa prisenter! Men jag fick de idag för att pappa tog alldrig med de till Spanien! :(
Jag fick massor med kläder och ett par skor! Jag fick en Iphone inna  som var menat att jag skulle få som födelsedagsprisent så den räknas också ;)
Här är skorna som jag fick ;)
Jag fick ett linne som är svart och som det står " BLACK NIGHT" på och en lång kopta utan ärmar och knappar som var grå.
Fick en vit blus som är fint broderat som jag gillar extremt mycket.
Fick en svart klänning som var rätt scick. Skulle inte valt den skälv i affären men när jag väl prövade den var den skitnice och snygg!
Jag med den på och skorna.
// Almiizzen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback