Hemma hoss Maria! <3<3

Idag har jag varit i skolan och ärligt talat så har jag tröttnat fullständigt! Det har varit värsta konflikterna någonsin och musiken idag sööög!
Vi skulle dela upp oss i grupper och välja en låt och spela det p pioano, gitarr och m.m.......
Det blev fett rörigt!

Jag har fortfarande inte vant mig med att rida på torsdagar än (jag gick på onsdagar förr) så jag trodde först att jag skulle rida idag!!! Sen kom jag på att jag rider imorgon <3 <3
För er som läser detta och känner mig ifrån stallet så : I miss you så j*vla mkt!!!
Syns imårn!!!!

Just  nu så sitter jag på en f*cking skön stol i Marias rum och bloggar!!!
Marrie hälsar!!'
 Puss puss
/// Alma!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback