hejdå stallet ;(

Hej bloggen. Idag slutade jag kl 14:10. Jag stack derekt hem för att jag var såå hungriig! Jag givk hem till ellen och vi gick ut med hennes hund Ruffin. Sedan fick vi skuss av Ellens pappa till Stallet <3 Jag fick Brolle som är min sköthäst (som ni ser åvan) men det gick bra men jag fivk säg hejdp till min älskling för jag ska till portugaal! Min pappa bor där. Sedan ska vi till Spanien (Sierra Nevada) och åka skidor!! Lääängtar! Jag kommer vara borta ca 2 veckor från stallet, vänner och skola :( Jag fick låv att säga hejdå till alla för att vi inte syns på läänge.... Men jag kommmer rida i portugal! Jag åker imårn. Taggad! Har packat knapt någonting (stressad) och jag kan inte välja mellan några pas convurse så jag fr ta alla... (hoppas inte mamma ser) Kkommer fortsätta blogga där!! Då med en systemkamera!!! Vad tycker ni att jag måste ha med mig mera till PortugLilla brolle som är sååå söööt!

Kommentarer
VICKANY- mode&tips! DAGENS BLOGG PÅGÅR säger:

sv: hehe tack!:)

2012-02-16 | 21:54:40
Bloggadress: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback