Gott nytt år!

 
Tjoho! Idag är det äntligen nyår. Får hoppas på ett ännu bättre år än 13 då jag får leva livet som 13 åring!
Vi har vart i ett shopping centrum i Lissabon och var på Fun Center och spelade Bowling och gorde massor med onödiga grejjer som är riktiga små pengarbovar. 
Som vanligt förlorade jag stort mot min bror och pappa med 158/137- 83... *proud*
Nu efter några ärenden är vi hemma igen och ska chilla lite, sen så kommer alla vänner & co (digg co :3 ).
Vi kommer säker göra som man brukar på en nyårsafton, om man räknar bort fyverkerier. Det är det som är negativt med Portugal, att man inte för skuta fyrverkerier vart som helst. Men vem vet, det kanske kommer bli så iallafall...
 
Vad gör man egentligen på en nyårsafton..? 
* Enligt Wikipedia så handlar allt om att skuta raketer hit och dit för att fira det nya året eller has stora kernevaler. 
Gud vad otraditionell jag känner mig... 
För mig är det viktiga att bara vara glad tillsammans med familj, släkt eller vänner för att det är ett nytt år, och umgås och ha kul. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback