9 December 2012

~~~~~
 
Det är exakt två veckor och en dag till julafton. 
Det är exakt två månader och 12 dagar tills jag fyller 13.
 
 Vad ska jag önska mej? Det känns så himla okreativt att önska sig pengar, men det är det. Jag önskar mig det. Självklart kan jag ju önska mej en hel kamera och ett par ridstövlaf för två tusenlappar men jag tror i te att de kommer göra det. och det känns mer säkert om jag köper min egna kamera och ridstövlar. jag får väll vara lite okteativ, det är ju inte hela livet...
 
Jag och Julia ska snart sticka och köpa prisenter, men jag vet inte Bagdad jag ska köpa. 
Jag för bara intar att jag är en av världens mest okreativa människa...                                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback