Världens bästa lördag

Jag är ledsen att jag skriver detta nu på måndag med det har vart något skumt med internet.
Jag hade världens bästa söndag!!
Jag kom till stallet vid kl 12.00 och det var super tomt! Det var bara Thea där!
Jag smörjde tränset och det blev fint!
Efter tiden började vissa komma och vi åt lunch då det från början bara var jag, Thea och Fanny. Men sedan kom alla!
Jag skötte om min lilla polle Brolle och sedan så gick jag, Elise, Aida, Hanna och Melina till ett litet "träsk" där Melina och Elise gick i och de blev supervåta!!
Haha! :D
Sedan när jag var hemma så var Charlotte (felitos syrra) och hans mamma där så jag och Charlotte chillade lite grann tsm!
// Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback