Vacker morgon

God morgon. Idag vaknade jag av att mina bröder lät från deras rum. Kl. var halv nio då så.... jaja..
Lite trött kan jag vara. Jag ska kanske till stallet idag men jag mår inte så bra(jag har ont ihuvudet) så det är bara kanske, hmm....
Ni som läster detta som kommer ifrån stallet kan någon av er skriva i skötarpärmen på Brolle och skriva att jag inte kom igår (lördag)??? Skulle betyda mycket! ;)
Om jag inte ska gå till stallet ska jag nog inte göra så mycket... Ska se om jag kommer på något. Jag är superhungrig så jag tror att jag ska gå och äta frukost snart, jag ska nog äta en macka med flingor och något mer.
Hoppas att alla ni som läser detta kommer få en bra dag! <3
// krammiizz Almiizzen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback