Lördag 13 April

När jag vaknade idag och tittade ut genom fönstret tittade jag ut på ett vitt täcke av snö. Jag trodde att jag drömde!
Det snöade utomhus, snälla deg är i mitten av April!
Det är helt sjukt!
Är jag ensam om det eller var det någon annan som har en trädgård just nu helt täckt av snö??
Men det smälter snabbt, som tur är. Det är inte lika mycket snö nu som det var i morse. Nu är det ganska fint ute och om man gämför med i morse så är det ganska fint ute. Om man räknar bort den slaskiga snön så klart.
Jag har mest vart inomhus och vi har myst och tittat på film. Myytsiigt!!!!
Till lunch åt vi kyckling. Det var super gott ;)
Vi ska strax gå ner till våra grannar (de är våra vänner sedan innan vi var grannar). Vi ska fika. Mums!
// kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback