Laga hål = Skit

Ja, nu har jag äntligen slutat skolan. Sitter just nu på asfalten och solar mig fat det regnar!
Det är ett helt muppat väder!
Jag lagade ett hål förr som sagt i baktanden i Bromma.
Jag hade inte så jupt men först så borrade de utan bedövning men sedan så såg de att det behövdes borras mer och då tog jag bedövning :/
Det var en stor spruta som gjorde ONT!!
Och bedövningen värkte. Förr kunde jag knappt prata för att det var förlamat i halva tungan typ.
Nu är det utan känsel i kinden men jag kan prata :D
De borrade och lagade med ett slags "lim" och nu har jag en konstig smak i munnen... Höhö... ;P
Känns superknäppt!!!!!! Och när jag pratade förr så lät jag jätterolig och alla i min klass retade mig och skrattade åt mig när jag pratade. :/
Aja... Nu kan jag prata normalt!!! Yeey men det känns....
Ska vänta på Maria och Antonia för vi ska bara med varann :D
// puss & kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback