Here I come!

Idag så åkta jag och min bror med buss till mammas jobb, för att börga med. Bilden går inte att starta så att vi fick möta henne på hennes jobb och åka med tunnerbanan in till T-centraken. Där köpte vi någon tidning att underhålla oss med och liten lunch på Burger King, efter som att kl. var ca 12.15. JVi stressade oss igenom massor med rulltrappor och att hitta rätt gate var inte det änklaste. Men till slut, jag och min bror sitter på bussen som går till Jönköping. 4 timmars bussresa, rena tortyren men det får man stå ut.
Jag och min bror satt på bussen ända tills den stannade på busstationen i jönköping där vi möttes av vår farmor kl 16.30.
Som sagt. Här sitter jag och bloggar på min farmor och farfars dator. Jag hör min pappa och farfar diskutera i bakgrunden i vardagsrummet. Som ni förstår. Pappa och hanns flickvän Flavia har kommit ända från Portugal ikväll för drygt 45 minuter sedan. Jag förstår inte hur de klarade att bila från Portugal på 4 dagar.... hmmm...
Imårgon ska vi kanske inte göra så mkt. Jag ser bara fram emot att njuta av den stunden jag är med pappa och familjen. Det är ju inte så ofta det händer direkt...
Jag har frått ett påskägg av farmor så jag ska gotta mig med godis just nu.
Ska bli smarrigt. Jag tog några bilder när jag reste:

Vätten, om man ser det bakom träden ;)

Det är ju inte alltid att man får skansen att vara en paparazzi i en buss...
 
Listen to music end just chill...
// Puss&kram Almiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback