Glad påsk på er!

Glad påsk! Jag hoppas att alla värkligen ha en glad påsk.
Jag vaknade kl tio och gick upp. Sedan åt vi världens bästa frukost där vi målade våra egna ägg. Jag målade två stycket, en kyckling med världens största ögonbryn och ett ägg där man ser en kycklingunge som precis kläckts sig ur.
Jag har vart sjuk sedan ons. och frammåt så att jag har inte vart så "bloggsugen" om man säger så...
Jag är fortfarande lite krasslig men hoppas att bli frisk tills imårn! Håll tummarna!
Mn familj är hos några vänner och äter tårta så jag är ensam hemma och chillar! Dagen har inte var så livlig om man säger  och jag kommer nog bara att fortsätta vila oc titta på tv. Hoppas att jag får tillbax alla mina läsare igen!!
Jag sitter i sängen och och har det skönt...
Jag gjorde en fågel av efterrätten. Ser ni den?
Min kyckling, det tog ganska långt tid att göra den.. Vad tycks?
Min lilla nykläckta minikyckling
Kram kram ha en bra påskafton// Almiizzen

Kommentarer
Anonym säger:

Glad påsk :)

2012-04-07 | 23:09:22
Bloggadress: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback