Bästa ridlektionen på länge!

Idag hade jag den bästa lektionen på jättelänge!
Det var super att träffa att stallkompisar som man inte träffat på minst 2 veckor!
När jag kom till stallet ned buss så exploderade jag av fjärilar i magen. Jag var så spänd och väntadsfull att det inte äns går att förklara i ord!
Jag kom till stallet och träffade Ellen som jag inte träffat på ett tag och vi ropade upp oss och kollade vilken ponny vi skulle ha... och jag fick.... Brolle!!! Som jag hade önskat! Jippie!!!!! Jag är fortfarande överlycklig!
Det var en bra ridlektion och Brolle var super!
Vi gick ut först. Det var skönt att komma ut i det friska vårvädret.
Sen gick vi in i ridhuset och övade på en slags cerpentinbåg och frandelsvändning :D
Sedan gallopperade vi på volter och övade på igångsättningar i t. ex skritt.
Brolle var duktig och piggare än vanligt (vilket är bra, eftersom han är så seg)
Och jag tycker det blev hyfsat!
Bästa ridlektionen ever!!! <3
// Kramiisss Almiizzen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback