11 Aprill

Ni skulle bara veta!!
Jag har såvit som en stock idag. Jag har nog såvit igen alla timmar som jag missat de senaste dagarna då jag ver sjuk. Skönt säger jag bara!!
Ni vet nog hur det känns att vakna och at inte vara trött utan vara pigg och kry. En sådan känsla hade jag!
Idag ska vi ev. titta runt i Habo, Jönköping och kanske hälsa på våra gamla vänner lite snabbt. Flavia som ni vet, har alldrig vart i Sverige så vi ska visa runt hene lite grann, jag hoppas att det går bra...

Vädret är inte perfekt, om man ska uttrycka det rätt för att det regna och r mulet. Så det blir ingen aktivitet utomhus utan vi ska nog hålla oss för det mesta inne...
// Ha det gott Alma


Kommentarer
Anonym säger:

Svar: Det var så lite, min dag har varit kanon hittills, hur har din varit? :)

2012-04-11 | 10:39:02
Bloggadress: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback