Sherock Holmes

Lyckad dag som avslutades med Tacos till middag och Sherlock Holmes på TVn. Såg den första filmen som kom ut 2009 med Robert Downey Jr i hudvudrollen. Sjukt bra film! Såg den första på bio i Januari 2012, för nästan exakt 1 år sedan och vart helt farsinerad över hur bra den är!
Så himla mysig stämning det blir de sista dagarna innan man åker hem... Liksom med tänd brasa, tända ljus... Hela altet är så himla mysigt! *me gusta*
Jag har även, nu på kvällen hållt på och lek lite med GIMP 2.8 eftersom jag känner att jag verkligen MÅSTE lära mig för en gångs skull... :/
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Sv: va, jag visste faktiskt inte att du fotat så mucket förut o.o hehe men du är ju bra :) yes jag kommer på lördag! :D

2013-01-03 | 10:08:16
Bloggadress: http://blogg.se
Fanny säger:

Blev nått konstigt.. Men den andra kommentaren är jag :3

2013-01-03 | 10:09:06
Bloggadress: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback