8 Januari 2013

Första gången u den nya tisdags-gruppen.
Lycka från topp till tå när jag får reda på att jag kan fortsätta rida Musse! Gav Sandra ( www.due.blogg.se ) kameran och min mobil och bad hemma ta några foton/se till att ingen tar de, och nu är mitt 16 GB minneskort fullt... 1500 bilder! På en lektion på 1 timme fotade hon 1500 bilder! Haha desperat?
Och så gjorde hon att mitt minne på mobilen är fullt. WOOP WOOP.
Tack vare detta kommer det ett tag att lägga över bilderna och bilderna från i söndag kommer inte komma upp idag, förhoppningsvis imorgon.
Men jag bjuder på en förhandstitt, på några av de 1500 fotona.

annars har dagen vart chillig, hängde med Sofia lite, och andra stallkompisar mm. Rent sagt sjukt chill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback