7 Januari 2013

 
Hola,
 
chillig första dagen i skolan idag, lite kaos vilket jag inte vill gå närmre inpå och så rätt så nice att få träffa sina kompisar igen, spec "the duck family", ^.^
Titta på en fett random film på spanskan som kändes som en sån där typisk film...
 
Jag har också bytt riddag från torsdag till tisdag och rider imrogon. Kommer väll bli kul... Men jag hoppas att jag fortfarande kan rida Musse, vilket jag tror... men ändå.
Charlotte sov hos mig från söndag till måndag, och jag tänkte blogga igår, men efter att ha försökt med några missbildade försök att f igång min dator efter att den stängts a helt plötsligt så gav jag upp... -.-
Var i stallet igår och träffade Julia, Klara och Vickis bl. a och vi gjorde en lite flummig film som jag kankse kommer lägga upp. (kankse) som sagt, säger inget låva, eftersom dålig som jag är kna jag inte hålla, eler ens berätta någonting ibland förns när det väl händer, det kommer när det kommer liksom.
 
 
 
Chaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback