5 Januari 2013

5 Januari,
chillig dag om man sammanfattar...  Maria har åkt hem nu (halv 7) och jag har inget liv tillsammans med min dator och mobilen där jag spelar Hay Day, jag vill också passa på att tacka Maria för att hon fick mig att bli fast vid detta beroendeframkallande "farm"-spelat igen... haha -.-
Jag har inte gort knappt någonting "speciellt" idag. Jag och Maria var och fotade utomhus och fick några fina bilder ^.^ Håll utkik etfer et inlägg som ommer upp efter det här, då jag ska lägga upp ca 10 bilder som jag blev mest nöjd med. Eftersom jag inte har ett soom-objektiv än så blev det inte så många närbilder, men några bilder blev det åtmoinstånne! :D
 
Fick också e fråga om vad min kamera hette, vilket svaret blev Canon EOS 600D och som okså frågade i förra inlägget vilken min pappa har. Han har en Canon EOS 450D som jag är helt fast vid. ^.^ haha
Annars så ska jag kanske sticka till stallet imorgon eftersom jag inte gort det på länge och sedan börjar skolan på måndag...  FML
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback