3 Januari 2012

Gud vad tiden går fort!
Idag har vi vart på så himla roliga och spännande ställen (som jag kommer berätta om nu).
Först så stack vi kl 1 till Cascais kajen och åt Picanha på en Brasiliansk resturang. Picanha, för er som inte vet det är Portugisiska vilket är filéstek på svenska. Så sjukt gott, om man får vara mig!
Vi har ätit på samma resturang i... jag viet inte hur många år, så länge jag minns iallafall och jag har inga planer på att byta favoritställe. 
 
Sedan så åkte vi upp till Quinta da Redaleira som är en stor "herrgård"  uppe på ett berg. När jag säger herrgård menar jag inte sådana slott mitt i en äng som man ofta ser i James Bond utan det här var en helt sjukt stor herrgård som en rik man på 1800 talet hade.
 
Som sagt,tiden får fort och det här var sita dagen i Portugal. Det känns overkligt på något sätt, har inte vart i Sverige "sedan förra året". Ganska sjukt men sant. Haha XP Har packat väskorna *host*, eller.. försökt och åke hem ifrån kl 7.00, 8.00 Svensk tid. Planet går 9.00 och är beräknat att vara framme kring 14.00 Svensk tid i Sverige igen. To da slask-land agien. Woop Woop ^.^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback