2 Januari 2013

 
2 Januari,
förlår men... gud vad tiden går snabbt! Alldeless nyss var det julafton... :O
Jag har nog aldrig vart så himla öppen om hur jag mår egentligen och det är inte så ofta jag skriver långa-inlägg-om-reflektioner-om-livet-och-saker-man-ser-i-vardagen men jag ska försöka att skriva något kort inlägg ibland, ska försöka. För att jag tycker själv att såna inlägg kan vara väldigt intressanta, om det är väl skrivet och man lagt ner tid på det.
 
Jag hinner inte skriva "något sånt" nu men ska försöka någon annan gång. Jag ska nämligen åka gokart snart. Haha vi får se hur det går... Inte för att jag är något av en fantast på sådant då... :S
Ska försöka att slänga in ett till inlägg idag, vi får se. ;)
 
 

Kommentarer
Fanny säger:

Sv: Saknar sig med, kommer iaf hem imorgon, är du hemma? :* btw har du nyss köpt kamera, kul! Men kan du redan fota manuellt och frysa rörelser?! Hehe impad! ;) eller kanske på sport men tror att du kanske fotat på M..? :)

2013-01-02 | 21:23:57
Bloggadress: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback