18 Januari 2013

Fy va skönt! Äntligen fredag
Chill framför gladiatorerna med hembakade muffins.
Chill dag i skolan som avslutas med att vi tittar på WALL 'E på Livskunskapen.
Jag och Maria bakar muffins hemma hos mig mm.
Blev en liten video som kanske kommer ut om jag har tid. Lång som den var...

Har funderat lite på han Leif Mannerströms (stavning?) reklam om den där guldfågeln.
Han är ju sjukt duktig på att laga mat men ändå tycker jag att det är lite sjukt att han säger i slutet, "och gott är det, kan jag lova. Det är ju jag som har gjort den." Haha weird... Känns bara lite knäppt... :S
Haha random då, men jag bara kom och tänka på det när jag såg reklamen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback