12 Januari 2013

En sjukt lyckad dag idag,
 
börjar med att man vaknar upp i en koja tillsammans med världens bästa Maria och Tove, en chillig förmiddag, Tove och Maria sticker, jag å ker till stallet där jag sköter, träffar vänner och ´ker tunnelbana med alla stallvärdarna till Vällingby! Där möter vi de andra, jag och Maja springer snabbt in på Coop Extra och försöker att hitta något gott för 11 kr och sedan möts vi alla vid BIOn. Vi allihoppa tittade på Berättelsen om PI, vilket var över förväntningarna, liksom jag trodde att dethandlade om en pojke i... tonåren som blir ensam på en båt med massor med djur...men det handlade visst om att PI som typ vuxen berättade för en författare om vad som hände... Typ, vill inte avslöja för mycket... :S
Blev inte så många bilder idag, men det blev en video tsm med Maria och Tove som jag kommer lägga upp på YouTube, ev. VideofyMe.
Som tack vare videorna från VideofyMe jag la upp på bloggen så vet ni u att jag lever och ur det "står till".
 
Bjuder på några bilder. Kram
 

Kommentarer
Josefine Svärd säger:

Hejsan!
Vill du göra ett bloglovinbyte med mig? :)

2013-01-13 | 12:12:37
Bloggadress: http://josefinesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback