- Sleep over -

Hej!
 
Ska såvahär hos bästa Charölotte idag! Vi ska typ titta på the vampire diaries och ha fett nice!
Har ju studiedag i morgon och på tisdag och samma sak med hemme, så vi lyxar till det regält! :D
JAg håller på att uppdaterar min telefon nu, kände mig lite for ever alone när alla andra hade gjort det. 
Det tar typ 10000000000000000000000 år för den men ja... vi får väll se om det blir bra! :D 
 
Jag hade det fett chill på yskvällen igår och det var bästa kvällen på länge (bokstavligen). Vi titta på film, drågade godia och läsk, över huvud tagen väldigt bra!! Lite ironiskr var det att det typ var 1 st småttingar med, men annars var det väll bra XD
Imorrn blir det stalllet, komer typ vara själv där tills alla nadra strömmar in...
 
 
Hej så länge!! Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback