Borta i ingenstans!

Hej!

Har haft en lite annorlunda dag i dag, annorlunda menar jag inte med att jag stack hem till en kompis som jag inte brukar hänga med eller något sånt, det är var riktigt annorlunda!
Jag stack direkt efter skolan till Ellen som bor på Ekerö, på vägen dit satt jag längs bak i bussen och efter några stationer så kom det på några fett skumma killar. De började snacka om fett skumma grejer, fördömde massa stolar och försökte tända cigaretter i bussen.
Jag bara tycker att det är ganska onödigt, riktigt lågt. Kände mej lite feg där, kan ju inte heller göra något direkt...

När jag hade gått av vid den stationen jag skulle av vid så ringde jag Ellen, men hennes telefon var avstängd...
Mörkt, har ingen aning om vart man är. Då frågar jag en tjej om vägen och hon ba "Rakt fram och sen vänster". Då gjorde jag som hon sa men kom vilse igen. Försöker hitta vart jag är på google earth men då dör förstås min mobil, mitt i ingenstans!!!! Som tur är det en kvinna s går förbi som jag, helt borta springer till som ett psyk och ba "vart är det närmaste stallet?" Och då varder visst bara över åkern...
Kvinnan adr visst jobbat på grimsta, där jag rider för länge sen och kände min gamla ridlärare.
Jag hittar Ellen, tittar på hennes lektion och åker hem. Full dag då... ;P
Stall imorgon igen 😏:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback