Glenn räddar mitt liv!

Har haft ett uselt väder hos mig...

Det slog ner en blixt nära oss, precis i området. Jag vet inte om det vara den som orsakade brand men det åkte förbi 3 brandbilar utanför gympasalen (det var då det åska och blixtra).
Blev SÅ rädd!! :|
Hade vikarie i Engelska, Matte och Idrott och hade vår vaktmästare!
Han brydde sig inte alls om att vi hade mobilerna på och spelade på lektioner och genomgångar... (jag spelade inte, men sms liiite!! Thihihi... Säg inget!)
På idrotten blev det typ kaos och jag och en annan i min klass gick till den "stora" hallen bredvid där det var TYST...
Sedan så mötte jag Ellen hos henne och vi åkte till stallet (fick sjuts)
Och gissa vem jag fick!!
Jissa!!!! .... Hmm.....
Jag ville så gjärna byta till Glenn, fast jag ville testa Jissa, men jag bytte till Glenn!
GLENN RÄDDADE MITT LIV!
Jag hade en awesome ridlektion!! Allt gick bra förutom att jag inte fick honom i galopp i höger varv... Men jag är nöjd!
Love jö Glenn! <3
Ska eventuellt sova över hos Sifia med Hanna och Ellen imårgon och sedan ska vi åka till grönan på Lördag!! Yippie!! <3 längtar!

// kram glade jag!!


Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt säger:

Läskigt när blixten slår ner :o

2012-06-01 | 16:53:01
Bloggadress: http://majakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback