Hemma igen!

Hej bloggen. Jag är äntligen hemma igen ifrån Dalarna. Saknar Dalarna men det är iallafall skönt att komma hem...
Ska börja skolan imårn efter helgen igen. Jagbsaknade inte skolan direkt om man säger så men det är Nicke att träffa kompisarna igen.
Ska bara säga en sak. När jag var med min kompis Vera som vi åt lunch hos förut idag... Så när vi skulle koppla in datan till tv.n så började exbox360 som de hade dampa! Den öppnades, stängdes, sattes på stängdes av.. I minst en minut. Jag och Vera fick hjärtattack och blev livrädda! Jag kan låva på min död att det inte var vi!!
Från och med nu tror jag på övermänskliga ting!
Har en video på det som jag ska försöka ladda ned. På videon fick jag bara med att den öppnades en gång...
Har i några förklaringar på varför det hände? Det skulle jag gjärna höra!! ;)
Har några bilder ifrån idag och igår:
Sminkade mig efter en härlig dusch!
Sminket jag fick ifrån mina söta och snälla kusiner.
Oj... Den blev uppochner.... Det är en av de två marsvinen som Vera har. Vi lekte frisör på de. De blev så söta! Och de tyckte självklart att det var skitskönt!! :D
Har fått en adapt till min data så jag kan vara inne på internet på den... Äääntligen kan jag blogga ifrån en data ist från en iPad och andras datorer!! ;).   (jag har inte haft tillgång till en data här hemma på nån månad!!)
Men jag har ju bloggar från min data i Portugal ;)
// många kramiizzar Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback