16/3 Fredag

Äntligen är det fredag! Har väntat i en evighet på denna dag. Det ska bli bästa helgen ever! Båda mina brorsor ska åka bort så att jag är ensamt barn hemma. Oscar (min riktiga brorsa) ska på något konstigt scoutläger och Felix (min lotsas) ska till sin mamma för att de inte träffat varandra på länge. Jag ska vara i stallet, förhoppningsvis. Längtar...
Har inte halsen som bara den men jag hoppas att jag inte blir sjuk och frisknar. Känns som något vasst sticker in i halsen och skaver hela tiden... inte så behagligt om man säger så...
Hade eng. glosförhör idag och jag hade inte övat så himla mycket på det man jag hoppas att jag klarade det. Annars blir jag så himla ledsen!
Efter där vi satt i soffan...
Vi gick efter en evighet ifrån den där gamla soffan som vi satt och spelade, åt godis som vi gröpte innan på en godisafär, och kollat på läbbiga videor på youtube om spindlar som attackerar m.m som tur var!
Oliver och Alex skulle såva över så jag vi gick hem till var för sig... Eller iallafall jag. Viktor skulle till en kompis.
Sedan jag kom hem har jag bara vart inne på ipaden och kollat in olika bloggar och vart inne på Bloglovin.
Följ min blogg på Bloglovin och gilla mina inlägg!
Ville bara säga att jag tycker att Foki (ni vet vem) har typ slutat lägga in nageldesigns m.m det är jättedåligt!
Hennes blogg: www.fokis.se

Jag just nu
// A big hug from me <3

Kommentarer
Frida A. säger:

söt häst på headern!

är den din? =)

2012-03-16 | 18:41:46
Bloggadress: http://fridaandersson.webblogg.se/
Alma säger:

Nej... Men jag önskade det :(

Den heter Eztelle och står på det stall jag rider på ;) hon är en av de sötast hästarna jag vet... ;)

2012-03-16 | 18:58:41
Moa, Bästa bloggen EVER!! ;D säger:

Kram tbx ;) <3333

2012-03-16 | 19:02:12
Bloggadress: http://moawittrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback