Internet

Hej!
 
 
Som ni nog kanske har märkt så har jag inte bloggat på 2 dager. Det är för att jag inte har haft något internet och min dator har kronglat, men jag tror att den har fixat sig helt och hållet nu :D
 
I fredags så skulle vi surfa Bodyboard men det var GUL FLAGG så vi var och solade på stranden ist XD
På kvällen tittade vi på Transformers 2 och mumsade i oss popcorn. Den var så HIMLA bra, vi ska se 3:an nästa Fredag (LÄNGTAR).
 
Igår så blev jag fotograferad av en fotograf :D Det var jättekul, men vi kommer inte få fotona förns om en vecka. 
Jag lägger upp de då ;)
 
Idag så ska vi åka och äta Lunch på en Resturang om ca 1 ½ timme. 
Sedan så ska jag få pappa att ringa ett stall i närheten och se om jag kan få boka in en ridlektion eller två. Stallet (ridskolan) har jag ridit på sedan.... Ja.... 3-4 år tillbaka varje gång nästan jag vart i Portugal! Ska fortsätta med det :D 
Ska ringa mamma sedan, jag har inte pratat med henne på en evighet :(

// Kram Almiizzen

Kommentarer
isabella säger:

Heej jag bara undrar vad är GUL FLAGGA?????
Vad menas med det?

2012-07-01 | 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback