-.-

Hej!
 
 
oh, jag ar sa himla tratt!! Jag har akt i  2 och en halv timme och ar helt slut.Som ni marer sa har jag inte aao (med prickar) fçr att jag blogar pa en av pappas Portugisiska datorer. ;)
Gissa vad jag sar nu! 
Jag ar pa ett hotell, soder ut. Det ar ASVARMT sa jag dor!!! Imorgon sa ska jag och min familj aka pa zoo safari. Kommer bli super kul! :D
 
Jag ar ledsen att jag inte bloggade pa nagra dar men jag har matt ratt daligt. Det ar sa synd att alla ni som laser min blogg inte kommenterar! :( Det ar liksom det som driver den har bloggen framot, det ar kommentarerna som ger mig orken! SA OM NI INTE VILL ATT DENNA BLOGG SKA STANGAS SA HJALP TILL..., :(

I fredags sa var vi pa stranden med nagra vanner efter skolan och sedan sa stack vi alla hem till oss, da vi mas, at tacos och kollade pa transformers 3!!! :) Den var super!!

I lordags sa var vi pa en fadelsedags fest och firade Viktor (en a vara "kompisar"), sedan sa red jag och ovade pa att byta fran hoger och vanster galopp, anvanda kroppen nar man red, vi fick liksom styra hasten genom kroppsvikt och "tankarna... haha spoookie!!! Nej, men lite mer kommunikation med hasten. 
Fick en stor hast, manken var hogre an mig (jag ar 1, 69) jaja... :*
 
// Kram Alma
 

Kommentarer
Malin säger:

Saknar dej kram Malin<3

2012-07-18 | 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback