Fredaaag!!

Ola!!    Nu har jag länktat nog!!
Nu är äääntligen fredagen här!!  Jag sitter just nu vid matbordet med ipaden och tittar på tv medians och väntar på mat!! Vi ska äta tacos!! Mums!
Igår så stack jag och Ellen till stallet och hade stressat skiten ur oss!! Vi skulle rida. Men när vi kommer dit visar det sig att det är teori!! Kändes som om man skulle dööö!!
Hade stressat sig helt i onödan gissa om man blev missnöjd!!
På idroten igår så slog ja i hälen och slog upp ett hack. Det gjorde så himla ont! Aja jag får stå ut.. Stack till skolsyrran idag och hon fixade det...
Imårgon ska mormor och morfar komma och gratta mig!! Jag fyller år m 10 dagar men åker till pappa om sju dagar så de hinner inte gratta mig senare :(
Ska till stallet eventuellt improduktiv men tror nye det för att mormor o morfar kommer... Men jag kommer till stallet på söndag!!
Kramizar // Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback