Hoppning på Musse

Hoppade i torsdags på Musse.
Skötte Brole lite, sen så letade jag efter Thea, Anna och Julia, och hittade de i ridhuset byggande på massor med hinder. Förstod direkt att vi skulle hoppa. Det är första gången på terminen vi hör det och blev fett glad. Ca 60 cm, kanske inte superhögt men det var en liten utmaning att få Musse att hoppa "över" hindret och inte gå igenom. Han trodde att man kunde springa supersnabbt för att då kom man över! Nej men, han var väldigt het. Lite otålig att få börja galoppera men u slutet gick det galant. Han rev bara ett hinder och en gång så gick han emellan två hinder och jag fick kämpa gör att sitta kvar och inte dras med när mina ben klämdes... Men jag fick mej ett rejält skratt den lektionen. Var rätt kul.
Haha stjäl Fannys ord "dressyrmupp", men hoppning är också väldigt skoj 👍 ;P


Kommentarer
Fanny säger:

Jaa visst är hoppning fett kul!!! :DDD

Svar: Jajamensan! haha :* ^^ Me gusta
Alma

2012-12-01 | 23:04:32
Bloggadress: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback